Timmmmmieeeequote:Op zondag 25 november 2007 13:04 schreef Tim86 het volgende:
en kom vooral even speculeren over het deelnemersveld
Het ABN Amro WTT 2008: Dit keer wel met Nadal.
Heeeeeeeeeeeeeee darling Brucertquote:
quote:Op zondag 25 november 2007 13:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeee darling Brucert
Heeeeeeeeeeeeeee, nalbyquote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr ???? help !!!! top !!!! klasse !!!!quote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb je al mijn grote Nalby topic gevonden![]()
?
Vallendquote:
Volgens mij heb je het inmiddels al gevondenquote:Op zondag 25 november 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr ???? help !!!! top !!!! klasse !!!!![]()
[..]
Knap hequote:Op zondag 25 november 2007 17:37 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het inmiddels al gevonden
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Pietje is je eeuwig dankbaarquote:Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef Bruce117 het volgende:
Nalbandian en zijn gevolg hebben de SC ook gevonden
[ afbeelding ]
ps 1. ik zal mijn sig eens aanpassenquote:Op zondag 25 november 2007 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Knap he
ps. je sig is wat aan de oude kant![]()
ps. Wil je ook zo'n prachtige kwalitatief hoogstaande Nalby ava die kan knipperen![]()
Whehequote:Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef Bruce117 het volgende:
Nalbandian en zijn gevolg hebben de SC ook gevonden
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
ps 2. Ja, hoe kom ik daar aan?
Ik zat van de week inderdaad even te kijken, al die Chinezen met hun bordjes "Andy"quote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens, ik schaam me diep, maar moet even wat negatiefs kwijt over Andy![]()
Nou ja zn site dan![]()
WTF!!! wordt dat een debiele jostie plek zeg .............. zingende fans, stomme armbandjes, kruiswoordpuzzels, kalenders, charity............... Zels Elton John........... gaat een liedje schrijven/ maken/ zingen
Juist !!!quote:Op zondag 25 november 2007 17:48 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zat van de week inderdaad even te kijken, al die Chinezen met hun bordjes "Andy"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |